۴ پاسخ

منم ناشتا قندم 110بود تازه سه ماه مه دکتر گفت نباید اصلا چیز شیرین بخوری ولی اصلا نمیشع

هیچی نمی‌خوریم

فقت سبزیجات مجازه🫠خیلی وقتا ضعف میکنم سرم گیج میره

هیچی نمیخوریم😂

سوال های مرتبط