خانوما الان که میشه دارچین خورد؟؟؟

۳ پاسخ

دارچین که مشکل نداشت بخوری

قبلشم می‌تونستی بخوری مشکلی نداره من همیشه تو عدس پلو و لوبیا پلو و اینا میریزم

مگه قبلن نمیخوردی
من کلن خوردم تو غذا تو چای

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی