چیزی که توش دارچین داره میشه خورد

تصویر
۶ پاسخ

دیگه از هفته های شما این حرفا گذشته این سوال برا ماههای اوله میتونی بخوری

من به اندازه تنه درخت چوب دارچین تو غذاهام. میریزم😁

من هر وقت حلیم میزارم یه عالمه دارچین فقط میریزم

یه ذره اشکال نداره

یکم بخور اگر اذیتت نکرد پس با خیال راحت بخور. من هنوزم که هنوزه آویشن توی غذا زیاد باشه معدم اذیت میشه در حد کم اذیت نمیشم

مگه دارچین مشکل داشته؟ من ک از اول میخوردم.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی