ترس داره مگ
بخواد ترک بخوره میخوره هرچی هم بزنی فایده نداره
اگرم پوستت جوری باشه ک ترک نخوره اصلا ترک نمیخوره
بعدم ترک خوردن چیز بدی نیس
رد پای مادر شدنته
طبیعتا ترک میخوره ترس نداره خب بچه رشد میکنه و شکم بزرگ میشه و ترک میخوره هر چقد کرم و اینام استفاده کنی در هر صورت ترک میخوره
ترک بخش زیادیش به ژنتیک بستگی داره
برلی همین ممکنه کرم و ژل فقط کمی از شدتش کم کنه
خیلیا هستن اصلا ترک نمیخوره شکمشون
خیلی به ژن مرتبط هست
ک میشه با مراقبت کم کرد
میتونی روزی چند بار با روغن زیتون یا بادام از باسن تا سینه ماساژ بدی
روزی یکی دوبارم کرم ضد ترک بزنی
ولی کلا باید مرطوب و چرب بمونه پوست ک اصلا هیچ ترکی نخوره
من انواع اقسام روغن و کرم زدم و توی هفت ماهگی ترک خورد خیلی ناراحت شدم هنوزم هر روز ناراحت میشم اولاش نپذیرفته بودم اما الان کم کم انگار قبول کردم که اینم بخشی از خودگذشتگی های مادرانه است 🫠امیدوارم بعدش بتونم با لیزر و اینا درستش کنم نشد هم فدای سر دختر کوچولوم🤍
هر روز روغن مالي بكن اصلا نزار خشك بمونه
من روغن نارگیل میزنم با یه کرم ضد ترک تا الان که چیزی نشده
ولی سعی میکنم شکممو مرطوب نگه دارم که با رشد بچه ترک زیادی نخوره
بهترین کرمای خارجی هم بگیری باز برمیگرده به ژنتیک پوست
دوستم ۷ تومن کرم گرفت بازم کل شکمش ترک خورده بود
خیلی نگران نباش رد پای نی نیه دیگه 🥹
عزیزم من هرشب روغن زیتون میزدم البته همسرم برام روغن میزد من خیلی بدم میاد دستم روغنی بشه😖 . برا من اصلاااا ترک نخورد البته شکمم خیلی بزرگ نبود
من فکرمیکردم اصلا ژن ترک رو ندارم چون توی خانواده م ندیده بودم.اما تقریبا ۱۳ هفته سینه م ترک خورد!
بعداز اون بایواویل مرتب استفاده میکنم و خداروشکر فعلا خبری از ترک نیست.
بایواویل خیلی خوشبویه و بدن رو چرب نمیکنه و پوستت خیلی نرم میشه
من ترک خوردم دیگ ازاین ب بعد روزی دوبار کرم هیدرودرم میزنم البته زیادم برام مهم نیست ک ترک خورده طبیعه
ترک و ول کن به زایمان بچسب
من بارداری اولم ترک نخورد هیچی هم نزدم الان هم ترک نخورده
بايو اويل بگير بزن
ابم خيلييييييي بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.