سلام مامانا شما آسانشور هم خریدین؟به درد میخوره؟

۴ پاسخ

من خریدم میگن خوبه حالا تا نینی ها بیان استفاده کنم

اگه کسیو نداری که تو حموم کردن بچه کمکت کنه خیلی بدرد میخوره منم خریدم

همش دارم با خودم میگم اسنسور برا چی باید بخریم

آره من اینو خریدم و بیشتر از همه چی ذوق استفاده اینو دارم 😍🥺

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیاشا👑🩵 مامان کیاشا👑🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی