کسی اینجا هست ک برای بچه دوم مادرش برای بچش خرید کرده باشه یا خرید کنه ؟؟

۲۶ پاسخ

بنظر من حتی بچه ی اول هم وظیفه ی مادر نیست
دو نفر دیگه تصمیم گرفتن بچه دار شن چرا هزینه هاشو یکی دیگه بده
حالا میدن از سر خوبی
بچه ی دوم تو این اوضاع اقتصادی دیگه اصلا صلاح نیست

بچه دوم با مادر نیست

من حتی کادو هم گفتم نمیخاد بخری دارم کم کم پول جمع میکنم تا اونموقع ی تیکه طلا از طرف خانوادم بخرم

من خودم تازه بچه اولم هست همسرم میگه خودم همه اش رو میخرم

والا من بچه اولم شوهرم نزاشت بخرن گفت ما امادگی و تصمیم داشتیم اونا ک نداشتن

خیلی ببخشید مثلا من برای خودم بچه میارم چرا باید توقع سیسمونی از مامانم داشته باشم لطف کردن جهیزیه دادن برای بچه مون هم باید خرید کنن اصلا عاقلانه نیست اونم تو این اقتصاد گرونی

بنظر من خانواده عروس هیچ وظیفه ای نداره که سیسمونی تهیه کنه خیلی ازین رسم و رسوم مسخره باید حذف بشه پدر و‌مادر بر اساس وضعیت مالیشون وسیله های بچشونو تهیه کنن

در هر صورت سیسمونی وظیفه ی پدر و مادر بچه هست حالا خانواده لطف میکنن برای بچه ی اول خودشون میگیرن اما برای بچه ی دوم دیگه نه اینکارو نمیکنن.
البته مثلا خود من تا اینجا چیزایی که گرفتم اسپرته که برای دومی بمونه😅 دیگه ایشالله برای بچه ی دوم فقط لباس باید بگیریم

خانواده شوهر من اصلا درک ندارن مادر شوهرم برا دختراش خرید کرده حالا هی به من میگن من واقعا دلم نمیاد مامانم خرید کنه چندتا بچه دیگ هم داره خودش کلی کارو قسط داره خداروشکر داره اما بازم میگم چرا باید به اون فشار بیاد
مادرشوهرم هردقیقه میگ من اینو گرفتم من اونو گرفتم گفتم اگ من میخواستم مثل وسایل شما خرید کنم با ۴۰ میلیون کلش جمع بود عصابمو دیگ خورد کرد بعد تو این شرایط واقعا پدرمادرا اذیت بشن گناه دارن بنظرم
حداقل چشم هم چشمی نباشه مثلا نوزاد تخت خواب که همون لحظه استفاده نمیکنه تا یک سال حداقل کنار مادره

همتون گارد گرفتین والا یه سوال بود دیگه 😕🙄😒

من همون اولی هم اجازه ندادم مامانم بخره

من ک خودم دارم میگیرم

خدایی دیگه ظلمه.

برای بچه دوم هیچکس خرید نمیکنه حالا به عنوان هدیه بخواد چیزی بخره مادر وگرنه وظیفه خودتونه بخرید

همون اولش وظیفشون نیس چه بسا دومی واقعا سیسمونی وظیفه پدر مادره نه وظیفه مادر زن

برا بچه اولمم مامانم حتا یه سرهمی نگرفت گفت بچه میشه برا شمابه من چه سیسمونی بخرم برا بچه خواهرمم نگرفت ولی برا بچه داداشم کلی خرید کرد براش همش می‌گفت این نوه پسری است دختر نیست پسره
خیلی بااین حرف مامانم عذیت میشدم چون من دوتا دختر داشتم پسر نداشتم
بچه اولمو کم کم جمع کردم درحد لباس چنددست لباس گهواره. یه چیزای جزای خودم گرفتم. بداز زایمان شوهرم خودش کم کم شروع کرد به خریدن اونم درحد چیزای که کم داشت دست شوهرم خیلی خالی بود اون موقعی
الان احساس میکنم بچه اولمه همه چی شوهرم خودش سفارش میده

گیرم طرف بخواد هر ۹ماه بزاد،دهن خونوادش چرا باید سرویس بشه 😒

بچه اولم میدن اشتباه میکنن بعد دومم بدن؟

خب پس شوهر چیکارس این وسط نقشش😐😂🤦🏻

عجبببببب

والا برا بچه اولم لزومی نداره،مخصوصا اگه دست و بالشون تو این شرایط خالی باشه.
من برا پسرم مامانم پولشو داد گفت خریدش باخودتون،الانم پسرم میگه مامان جون ما نی‌نی آوردیم شماباید سیسمونیشو بخریا بین من و اون فرق نذار😂

من بچه دوممه یع هفته پیش مامانم با اینکع دستش خالیه خودش ۲ تومن زد برام که لباس بخرم براش قربونش برم میگه بازم پول دستم بیاد میدم براش چیز میز بخری 🥹🥹🥲

خواهرشوهر منم‌ سر حاملگی دومش به مامانش میگف باید کم و‌کسری هاشو‌ تهیه کنی 🫤 حتی بچه اول هم اجباری نیس ‌ک خونواده مادر تهیه کنن وظیفه پدر بچه اس

بچه دوم با مادر نیست ولی مامان من رفته بود ۱۵خرداد یه ۳دست لباس خوشش اومده بود برای بچه خریده بود با یه چند تا دونه گلسر

من مامانم قرارع بچه اول سیسمونی و بخره ولی خودم بچه دوم‌و دیگه اجازه نمیدم گناه داره مامانم‌

برای بچه ی اول فقط مادر سیسمونی میده بچه ی دوم باید همسر بخر وسایلشو

بچه دوم دیگه خودتونید و خودتون مادر چرا

فقط بچه اول با مادر عروس هست

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان والا💎 مامان والا💎 هفته بیستم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیستم بارداری