دخترم رفلاکس داره فاموتیدین بهش داده بود دکتر از ۳ روزگیش
۱ ماهگی کخ بردم هم فاموتیدین تجویز کرد مجدد و هم نرس هارویز یا همون گیرپ میکسچر
نگفت که برا رفلاکس بده ، گفت بچه ازین ببعد نفخ میکنه اینم بهش بده
بالا میاره ولی کمتر
مث قبل جهشی و بعد هر شیردهی نیست
اره من از وقتی نمیدم خیای بهتر شده
اره عزیزم دکتر به من گفت رفلاکسشو بد تر میکنه
خارجی اش داخلش اسانس نعنا نیست دختر من رفلاکس پنهان داشت تشدید نکرد
نه ..من بچم بردمدکتر علاوه بر دارو این گریپ میکسچر هم داد ...اوت برا باد مهده.. یبوست.هست ربطی ب رفلاکس ندارخ
چون فکرکنم عصاره عرق نعناداره اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.