قبل بارداري😇😂
من این هفته یه چنتا چیز خریدم که با دیدنشون ذوق کنم هر ماه کم کم میخرم ایشالا🥰
من دو هفته ای میشه شروع کردم البته سیسمونی نمیخرما بچه دوممه وسایل ضروری میخرم ..الان بخترین موقع هست کمکم دیگه سنگین میشه آدم نمیتونه بره بازار ...منم همه رو اینترنتی میخرم ... اگه سیسمونی میخری دو سه هفته بعد میتونی شروع کنی
فعلا فقط یکی دو دست لباس خریدم
هر چی میتونی کم کم بخر
هر روز قیمتا داره میره بالاتر
من فردا قراره برم سیسمونی بگیرم
از ۱۵ هفته . بیشترش خریدم. لباساش اخر تیر یا مرداد میرم که لباس جدید و گرم تر بیاد .
من دیگ تو این ماه میرم اخر۵ماهم دیگ
من یک هفته پیش یکمقدار خریدم
۷ ماه الانم ممکنه از ۵ ماه شروع کنم چون وسیلع گرونه نمیشه باهم خرید
18 هفته وقتی جنسیت رو فهمیدم و الان خوشحالم که اونموقع خریدم هم بخاطر گرونی هم بخاطر اینکه خیلی سنگین شدم و اصلاااا نمیتونم راه برم و بگردم
بعد انومالی
من از بعد آنومالی شروع کردم هفته ۲۹ کامل شد دیگه الانا دیگه لباسی دلم بخواد با چیزی که احساس کنم بیشتر از یدونه احتیاج شاید بشه رو میخرم
هنوز که شروع نکردم🥺
قبل آنومالی تقریبا همه چیز رو گرفتم و چند تا تیکه که مونده بود بعدا به مرور خریدم
از قبل بارداری🤦🏻♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.