من انومالی که انجام دادم همون روز رفتم و یکجا همه واجبات رو گرفتم همه چیز هر روز گرانتر میشه
از ۲۲-۲۳ هفته شروع کردم،۲۶ تموم شد
از ماه ۳ تقریبا هر موقع هر چی پیدا کردم خریدم
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
به منم گفتن تا ۷ ماهگی چیزی نخری بهتره
من از20 الانم تکمیله چوبیش شو پرده مونده نمیارن اسیرم کردن
من هنوز یه جفت جورابم نخریدم🙈🙈
عزیزم من از۲۳هفته شروع کردم چون شرایط هم جنگی هست سرویس تخت و وسایل رو زودتر سفارش دادم چون میگن تحویل معلوم نیست
من هنوزه هیچی نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.