خانوما یبوست دارم میتونم از روغن زیتون استفاده کنم؟

۶ پاسخ

اره بخور
بریز رو سالاد کاهو بخور
کیوی هم خیییلی خوبه
دوسه تا باهم بخور

آره بخور. ولی با تاثیر بیشتر و خوشمزه تر کیوی . هندونه. سمنو هم عالیههههه منو نجات داد خدایی . هم یبوست درست میکنه هم نفخ و سفتی شکم. روزی ۴ قاشق بخور . بین صبحانه تا ناهار . یا بین ناهار و شام.
ناشتا سر صبح نخور قندش بالاست

اره ولی روغن زیتون خیلی موثر نیست
مصرف سبزبجاتتو بیشتر کن
الو وانجیر بذار چندساعت خیس بخوره بعد بخور
اب و غذای ابکی بیشتر بخور

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

اره تونستی دو قاشق اونمدلی بخور نه نمیتونی تو سالاد یا غذات بریز بخور

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد