فرنی هم خوبه
وایه وزن گیری جنینم خوبه
کاهو هم تاااااا میتونی بخور
اره بخور
سعی کن میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنی ،آلو بخارا و برگه زردالو و انجیر هم خوبه
با سالاد کاهو بریز بخور خیلی خوبه . خوشمزه هم هست 🤤
بره منکه معجزه بود ازهیچی انقدجواب نگرفته بودم
اره یه قاشق آخر شب بخور
من راستش همش یبوست میگیرم سالاد کاهو یا کیوی گردوم خوبه
کیوی خیلی خوبه بخوری
اره رو من جوابه، خالی میخورم
رو سالاد من میریزم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.