عادیه عزیزم
هر ۴ ساعت حتما حتما یا پاراکید یا ادوالژین بده بهش
برای شب هم شیاف ۱۲۵ بذار که اذیت نشه بچه
نه سنگین واکسن
پسر منم اذیت شد خیلی
عه چه سخته من دخترم فردابایدببرم برای واکسنش خدابه خیرکنه
وایییی خیلیییی خیلیییی سخت بود آیسو که ۴۸ ساعت پدرمو درارود خیلی بد بود اصلا کابوس بود کابوس هرلحظه خداروشکرمیکنم که تموم شد
پسر من ماشالله انگار نه انگار بود
وااای دختر من اصلن سختش نشد با اینکه همه همین حرفایی ک شما الان میگیو میگفتن برام منم خیییلی میترسیدم ولی خب سازگار بود خداروشکر
شما ام مرتب شیاف بزار و پاراکید بده کمپرس سرد هم بزار ایشالا هرچی زودتر خوب بشه
پسر منم همین بود نمیتونست راه بره
من تا ی هفته انقد اذیت شدم دوس داشتم موهامو بکنم خیلی واکسن بدیه
کاش بعدش میبردی پارک یکم بازی میکرد پاش بعد اذیتش نمیکرد پاش درد میکنه الان الهی
یا خدا یعنی اینقدد سختهههه😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.