خانوما کسی بوده که خونرسانی به جنین کم بشه

۲ پاسخ

اره منم شریان بند نافم‌کم‌بود‌دکتر‌۳۷هفته تمام ختم بارداری داد و‌پسرم۱/۱به دنیا اومد😍😍

اره من مقاکمت شریان نافی داشتم دکتر شبی ۲ تا آسپرین بخور بعد دوهفته رفتم داپلر خوب شده بود

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان نازنین‌ رقیه🩷 مامان نازنین‌ رقیه🩷 ۹ ماهگی