خانوما کسی بوده که خونرسانی به جنینش کم بشه

۲ پاسخ

اره من دارم هر هفته سونو داپلر انجام میدم

آره ب منم گفتن

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد