۹ پاسخ

منم همینم به علاوه کمرد درد و درد پا😞

همه همینن. من خودم رو آماده کرده بودم برای همچین چیزی ولی بازم از بس ریزش دارم عصبیم کرده. تازه دو سانتی کوتاه کردم که کمتر ببینمش
هیچ کاریش هم نمیتونی بکنی چون هورمونی هست و هیچ قرص و آمپول و شامپویی فایده نداره. دکتر بهم گفت صبر کن تا یک‌سالگی بچه دوباره موهات درمیاد

منم همینجوریم جلو سرم خیلی کم مو شده بعد صبحانه زینک میخورم یه روز درمیون ویتامینEو ویتامینAمیخورم شبم کلسیم ریزشم کمتر شده

ای خدددا من یه ریزی مووویییی گرفتممم که فقط خدا میدونه....😥

من ک امپول استفاده میکنم و امروز رفتم کوتاه کردم

منم همینطورم
هرقرصی هم بگی خوردم ولی فایده نداره🥲

من انقدر موهام میریزه که هیچی نمونده ازش، قبلشم کم پشت بود الان افتضاح سرم سفید شده

وااای منم همینجوری شدم هنوزم هستم موهام حالت عادی میکشیدم کلییی میریخت انقدرر اعصابم خرد میشد 🤕از چند نفر اطرافم پرسیدم اونا هم همینجوری شده بودن

منم درگیرم کلا جلوسرم ریخته نمی‌دونم چی استفاده کنم

سوال های مرتبط