۵ پاسخ

این افسردگی بعد زایمان خیلی بده
منم گرفتم بشدت
تازه شوهرمم یک عدد بیشعور تشریف داره اصلا درک نمیکنه
باز خوبه در عوض بچه هام دوستم دارن و هی میان می‌بوسن دست و صورتمو 🥰

منم همینطور
ولی بچه من واقعا دوستم نداره باباشو بیشتر دوست داره با اینکه من بیشتر بهش محبت میکنم

امکان نداره بچه ای مامانشو دوس نداشته باش.اینطوری فکر نکن عزیزم 🌼

منم همینم
میگن افسردگی بعد زایمانه

منم😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۵ ماهگی