این افسردگی بعد زایمان خیلی بده
منم گرفتم بشدت
تازه شوهرمم یک عدد بیشعور تشریف داره اصلا درک نمیکنه
باز خوبه در عوض بچه هام دوستم دارن و هی میان میبوسن دست و صورتمو 🥰
منم همینطور
ولی بچه من واقعا دوستم نداره باباشو بیشتر دوست داره با اینکه من بیشتر بهش محبت میکنم
امکان نداره بچه ای مامانشو دوس نداشته باش.اینطوری فکر نکن عزیزم 🌼
منم همینم
میگن افسردگی بعد زایمانه
منم😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.