بضیا اگزما میزنن پشتش میسوزن. بستگی ب بچه داره من اصلا باورم نمیشد حساسیت داشته باشه ولی واقعا داره
الانم وزن دهی ندارع و آرومه موندم چ کنم بضی وقتا ک بستنی میخوره شب خیلی نق میزنه هی بیدار میشع و گریه میکنه
سلام عزیزم من بچم چهارماهگی اعتصاب شیر شدید کرد صبح تا شب اصلا شصت تا هم نمیخورد اصلاااا لب نمیزد تا شش ماهگی کم کم روزی نود تا میخورد و بسیار نا اروم و بیقرار بود چشماشو زیاااد میخاروند شیر. ببلاک میخورد بردم دکتر تشخیص حساسیت و رفلاکس داد دکتر . حتی دکتر علت اعتصاب و هم همین رفلاکس و حساسیت داد و شیر پپتی رو نخورد بیومیل سوی یبوست شد و در آخر الان اچ آ میخوره خواب شب و ناارومی و جیغ ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.