۷ پاسخ

ببین من دخترم اینجوری شد فقطم کنار پوشکش اینجور میشد فهمیدم ب کناره های پوشک حساسیت نشون میده
یه مدت هی هروز با شامپو بچه شستم ک پماد کالاندولا زد م خوب شد

دخترت الرژی داشته قبلا ؟

این عالیه
کافیه یه بار بزنی معجزه میکنه

تصویر

نشونه اگزما هم یعنی به پروتئین گاوی حساسه
من پسرم پاهاش و صورتش زده بود دکتر یه پماد ترکیبی داد هر موقع میزنم خوب میشه

چی خورده؟

اره هم اگزما هم‌حساسیت این شکلیه،دختر من با پماد آردن در زرد درست شد

امیر حسین هم از اینا زده به پاش🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی