۷ پاسخ

یکم بیقراری فقط داره دیگ علاعم دیگ ندارع اونم ک رفلاکس هم داره بیقرار میشه یکم شیر خوردم ولی علاعم ندیدم

خوبی ؟ آرشا خوبه ؟ ما که اومدیم ملارد خونه مادر شوهرم شما هنوز اونجایید؟

علائم گوارشی . رفلاکس شدید . اسهال و خون در مدفوع . بی قراری های شدید
علائم پوستی . اگزما . کهیر . خارش شدید . دونه های قرمز منتشر روی بدن
علائم تنفسی.خس خس .آبریزش . عطسه های پشت هم .

پسر من زیر چونه و زیرگردنش وبدنش دون دون قرمز میشه

همیشه هم خون نیست مدفوع خلطی یبوست یا اسهال سوختگی مقعد بی قراری بالا اوردن زیاد شیر اینا هم هست

اگزما ، خون تو مدفوع

خون در مدفوع

سوال های مرتبط