یکم بیقراری فقط داره دیگ علاعم دیگ ندارع اونم ک رفلاکس هم داره بیقرار میشه یکم شیر خوردم ولی علاعم ندیدم
خوبی ؟ آرشا خوبه ؟ ما که اومدیم ملارد خونه مادر شوهرم شما هنوز اونجایید؟
علائم گوارشی . رفلاکس شدید . اسهال و خون در مدفوع . بی قراری های شدید
علائم پوستی . اگزما . کهیر . خارش شدید . دونه های قرمز منتشر روی بدن
علائم تنفسی.خس خس .آبریزش . عطسه های پشت هم .
پسر من زیر چونه و زیرگردنش وبدنش دون دون قرمز میشه
همیشه هم خون نیست مدفوع خلطی یبوست یا اسهال سوختگی مقعد بی قراری بالا اوردن زیاد شیر اینا هم هست
اگزما ، خون تو مدفوع
خون در مدفوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.