قرص تیرویید رو کی باید استفاده کنیم؟؟ تیروییدم کم کار ی کم

۱۰ پاسخ

صبا دو ساعت قبل صبحانه

اول صبح ناشتا میتونی نیم ساعت بعدش صبحونه بخوری منم اینطوری استفاده میکنم

یکساعت قبلا از صبحانه

نیم قبل صبحانه ناشتا

صبح ناشتا

صبح ها ناشتا یک ساعت قبل صبحانه // ببین خیلی حواست رو جمع کن که اصلا یادت نره چون روی هوش بچه تاثیر داره سعی کن پیش دکتر غدد هم بری ماهی یکبارم آزمایش بدی / اگه یک روزم یادت رفت فرداش جبرانش کن

صبح ناشتا ، حداقل هم نیم ساعت قبل صبحانه

منم آلن تیروعید کم کاری دارم هر روز صبح ناشتا یکی میخورم لووکسین 50هستش مال من قبل از بارداری دارم میخورم

صبح ناشتا

بهترین زمانش صبح ناشتا من خودم ساعت6میخورمش وزیر نظر دکترمختصصم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی