۵ پاسخ

من ک همه چی میخورم فقط سویا و کلم ماهی ی بار اینا. چون اینا خوب نیستن

نه پرهیز غذایی نداره

من دکترم گفت کلم بادام زمینی نخورم و نمیخورم چون میگن تیرویید بارداری بعد زایمان میره اگر رعایت کنی ولی بعضیا موندگار میشه

نه چیزی نگفت.
ولی میگن کلم و سویا نخورید.
ولی من که میخورم

زیادم نباید عصبی بشی
دکترم گف تاثیر گذارع رو بالا رفتنش
من ک هرروز عصبیم،بااینک قرصمو مرتب میخورم بازم تیروئیدم رفته بالاتر،دکتر گف حداقل باید رو همون عدد قبلی میموند و نرمال نیس بالا رفتنش

سوال های مرتبط