من ک همه چی میخورم فقط سویا و کلم ماهی ی بار اینا. چون اینا خوب نیستن
نه پرهیز غذایی نداره
من دکترم گفت کلم بادام زمینی نخورم و نمیخورم چون میگن تیرویید بارداری بعد زایمان میره اگر رعایت کنی ولی بعضیا موندگار میشه
نه چیزی نگفت.
ولی میگن کلم و سویا نخورید.
ولی من که میخورم
زیادم نباید عصبی بشی
دکترم گف تاثیر گذارع رو بالا رفتنش
من ک هرروز عصبیم،بااینک قرصمو مرتب میخورم بازم تیروئیدم رفته بالاتر،دکتر گف حداقل باید رو همون عدد قبلی میموند و نرمال نیس بالا رفتنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.