ن عزیزم دکترم چیزی نگف
من تیروئید دارم هیچی نگفت دکترم فقط قرص داد
بهداشت گفت بهت؟به منم گفت من نرفتم
وقتی زیر نظر دکتر هستم لزومی نمیبینم به حرف یه ماما بگردم
ن دکترم چیزی نگفته
ن عزیزم
تیروئید رو نمیدونم ولی من فشارم بالا بود فرستادم دکتر قلب
منم به دفعه بخاطر نوسانات فشار رفتم دکتر قلب نوار و اکو دادم
ولی برای تیروئید نه
دکتر غدد هم نرفتم
دکتر خودم دارو داد چون زیاد نبود
چه ربطی دارن بهم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.