واجب نیست ولی من رفتم
من ک نرفتم دکترم چیزی نگفت
ب تشخیص پزشکته و البته اگ خدایی نکرده چیزی تو سنوگرافیا متوجه شده باشن ،دکتر من ک نگفت
نه ترفند پزشکاس پاس میدن بهم
من سر دختر اولم دختر گفت مجبور نیستی اگه خواستی برو منم نرفتم ولی سر دومی دکتر گفت برو منم رفتم
واجب نیست ولی خوبه ک بری
نرفتم
میشه نرفت ولی چون بچه اولته بهتره بری بیمارستان دولتی تقریبا رایگان
منم نرفتم
من نرفتم دکترم چیزی نگفت
نه واجب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.