۳ پاسخ

دختر منم جیغ می‌کشه. انگار با صدای بلند داره نوحه میخونه. هر وقت لثه اش میخاره اینطوری می‌کنه و گاهی واقعا عصبی میشم چون هر کار میکنم باز بیتابه

شاید بخاطر دندون باشه

وای منمم وقتی تنها میشیم بدتر میکنهه دیونم کرده کمرم شکست

سوال های مرتبط