۳ پاسخ

بره من بعدواکسن دوماهگی اینجوری شد خدابه دادم برسه بعدواکسن ۴ماهگی

بخدا من بلایی سرم آورد بعدواکسن نگو اصلا دیونم کرد همش گریه بیقراری نمیخابیداصلا

ب خاطر واکسنه خوب میشه
من که دخترم ۶ ماهش شده هنوز واکسن چهارماهگی رو نزدم میترسم

سوال های مرتبط