جواب تون چی؟؟؟
پوشک

تصویر
۳ پاسخ

اتفاقا خوبه ک باد معدش دربیاد ک

همه بچه ها باد شکم دارن نداشته باشن که میترکن و کولیک و دلدرد میشن

حتما نفخ غذا تو نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی