ن والا ب من میگفت مامان بروخونه ب کارت برس برام غذادرست کن خخخ
ماه اول بمون من یه هفته موندم عادت کرد خودش
من که دوهفته میشستم اونجا
عزیزم مهدی که من بردم دوران جذب داشتن برای کودک اینجوری نبود که بذارم یهو برم
ولی بعد از دوران جذب هم روز های اول شاهان یکم بی تابی کرد ولی سر دو سه روز اوکی شد خودش میگفت مامان تو دیگه برو اینجا نمون
انقد باید بمونی تا عادت کنه😑
بردم یه مهد خیلی خوب که به روش اصولی جدا کنن، خداروشکر بدون درد و خونریزی گذشت😁 حتما اصولی جداش کن چون بعدا دچار اضطراب جدایی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.