اصلا خطری نداره خطری داشت که نمیزاشتن تو مرکز سونوها باشه
اره من تا ۳۲ هفته و ۴ روز هم واژینال شدم برای طول سرویکس
من انجام دادم دوبار،خيلي كم ميبرن داخل
آره بابا.من ۲۵هفته انجام دادم.یه ذرشو کردداخل
بنظرم خطر داره حتی معاینه هم نمیکنن مکه واسه طول سیروکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.