سلام خانما کسی بوده تو هفته های من سنو واژینال بده ؟

۵ پاسخ

اصلا خطری نداره خطری داشت که نمیزاشتن تو مرکز سونوها باشه

اره من تا ۳۲ هفته و ۴ روز هم واژینال شدم برای طول سرویکس

من انجام دادم دوبار،خيلي كم ميبرن داخل

آره بابا.من ۲۵هفته انجام دادم.یه ذرشو کردداخل

بنظرم خطر داره حتی معاینه هم نمیکنن مکه واسه طول سیروکس

سوال های مرتبط