۴ پاسخ

پوشکظ رو عوض کن کالاندولا از داروخانه بگیر بزن

الهی بگردمممم حساسیت داره بازش بزار پماد بگیر از دکتر بزن خنک شه بچه

من ( وازلین بچه )میزنم خوبه راضی ام

ب مای بیبیش احساسیت داره صدرصد عوض کن چی میبندی بهش

سوال های مرتبط