منم تاریخم دقیقا ۳۰ خرداد هست
واای کاش من الان ۳۵ هفته بودم .. دیگه نمیتونممم ادامه بدم ..
من طبیعی بودم زایمان قبلم 37هفته و4روز زایمان کردم
باز من فک میکنم داره سریع میگذره
چه جالب تاریخ زایمانمون یکیه 🤭💛
طبیعی فک نکنم🥲
من سزم دکترم ناممو داد ۳۷ هفته
وای منم خسته شدم کاش زود میگذشت
طبیعی باشی فکر نکنم سزارین اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.