یعنی میشه زود تر زایمان کنم ؟؟😁

تصویر
۹ پاسخ

منم تاریخم دقیقا ۳۰ خرداد هست

واای کاش من الان ۳۵ هفته بودم .. دیگه نمیتونممم ادامه بدم ..

من طبیعی بودم زایمان قبلم 37هفته و4روز زایمان کردم

باز من فک میکنم داره سریع میگذره

چه جالب تاریخ زایمانمون یکیه 🤭💛

طبیعی فک نکنم🥲

من سزم دکترم ناممو داد ۳۷ هفته

وای منم خسته شدم کاش زود میگذشت

طبیعی باشی فکر نکنم سزارین اره

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣😍 مامان 🐣🐣😍 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد