من هفته پیش پسرم اسهال شد. دکتر بهش زینک داد با پودر پروکید. پودر رو تو ماست می ریختم میدادم. ۲ روز بعد قطع شد اسهالش
رو دست قرص یوموگی ندیدم
اگه شرایطش داری بری داروخونه برو حتما بگیر
شربت لوپرامید
قرص لوپرامید
کشک عالیه
پودر کیدی لاکت زینک بریز تو ماست. شربت نئوزینک . پاستیل . نوشابه مشکی. پلو ماست سیب زمینی ابپز
پودر کیدی بریز داخل ماست بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.