طبیعیه سه ماهه اول روزی ۳۰ گرم اضافه وزن میکنن از سه ماه دوم روزی ۱۰ الی ۱۵ گرم
پسر منم تو دو ماه ۱ کیلو زیاد کرد
الان ۷۳۰۰ هست
رفلاکس پنهان داره فکر کنم اون خیلی تاثیر داره 😔
از ۴ماهگی رشد کاهش پیدا میکنه
دختر من از 2 ماهگی تا الان فقط یک کیلو 100 اضافه کرده
اعتصاب شیر کرده خانووم
پسر منم و دکتر بهداشت گفت کمه ولی چون سرماخورده بوده طبیعیه
من چی بگم که دخترم 300گرم اضافه کرده☹️
الان وزن بچه هاتون چقدر؟
پسر من چی کلا ۲۰۰ گرم اضافه کرده 😐
اره دختر منم همينطوره
فكر كنم اكثر بچه ها اين تايم اعتصاب شير ميكنن كمترم رشد ميكنن
اره عزیزم بچه منم ۷۰۰ اینا اضاف کرده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.