نه همون ۴ تا بگیر
اتفاقا اون زیره. نم پس به اون میده 😁
من هر سایز رو ۴ الی ۵ دست از همه چی گرفتم.
چون فصل سرما هم میشه ممکنه زیر همه لباساش بادی بخواد . هم سایز صفر تا ۳ رو هم سایز ۳ تا ۶ رو
چهار تا
سایز یک میشه . ۴ دست حداقل لازمه . براساس تجربه خودم میگم که دوتا بچه دارم
به نظرم چند دست بگیر اگه نیاز داشتی دوباره برو بگیر چون بعدا که نمی تونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.