بخیه ها داخللی بازشن چ علائمی داره؟

۵ پاسخ

تو سزارین اگه بخیه داخلی باز شده باشه همون قسمت بخیه حالت فرورفتگی میشه ، با توجه به فرورفتگی متوجه میشن چندتا بخیه باز شده

خونریزی ولی من رفتم معاینه ماما بهم گفت باز شده مجبور شدم دوباره بخیه بزنم

خونریزی زیاد

وای نگو ک من چقدر میترسم 🥲

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی