۵ پاسخ

نگو نگو ۳ساله درگیرم😭

منیزیم بخور

منم همین جوری هستم
جوری که وقتی بلند میشم جیغ میزنم
خیلی سخته این هفته های آخر
خدا به همون صبر بده

منم تا وقتی سرپام و راه میرم خوبم همین که دراز میکشم بدتر میشم😂😐

شیاف پروژسترون بزار استراحت کن درست میشه

سوال های مرتبط