۴ پاسخ

اگر استرس داشته باشي يا عصبي باشي و ترسيده باشي شيرتو بدي بهش اينجوري ميشه
خيلي علتا ميتونه داشته باشه بايد هي امتحان كني ببيني كدومه برا من اينا باعث بود

منم اوایل دخترم اینجوری بود هرچی می‌خورد بالا می‌آورد ولی شیرخشک رو ن😑
رفتم دکتر گفت لبنیات رو کلا حذف کن (شیر،دوغ،ماست،پنیر)،کشک،نوشابه،دلستر
تا دوهفته رعایت کن اگر اوکی شد ادامه بده اگر ن ی روش دیگ بهت میگم،من رعایت کردم دخترم خوب شد دیگ بالا نیاورد😍

کلا شیر خشک نسبت به شیر مادر سنگین تره بچه شیر مادر رو راحت بالا میاره

مال منم از اول همین بود‌مجبور شدم کلا شیر خشک بدم🥲

سوال های مرتبط