۸ پاسخ

فک کردم زدی هاله داره خدا نکشتت خوشحال شدم 😂

وای زهرا فکر کردم زدی هاله داره زود زود داشتم تایپ میکردم عکسشو بفرس چشم افتاد ب پیاما

زدیییییییییییی زود باش بگوووووو

😍😍😍😍😍😍بی بی چک لازم شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زدی؟؟؟

من با درکا فهمیدم باردارم

دقیقه و هاله کاذب نداره.فقطم ۲قطره باید بریزی.۳تا نههه

نمیدونم اما یونی تست عالیه و درصد خطاش خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری