فک کردم زدی هاله داره خدا نکشتت خوشحال شدم 😂
وای زهرا فکر کردم زدی هاله داره زود زود داشتم تایپ میکردم عکسشو بفرس چشم افتاد ب پیاما
زدیییییییییییی زود باش بگوووووو
😍😍😍😍😍😍بی بی چک لازم شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زدی؟؟؟
من با درکا فهمیدم باردارم
دقیقه و هاله کاذب نداره.فقطم ۲قطره باید بریزی.۳تا نههه
نمیدونم اما یونی تست عالیه و درصد خطاش خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.