۴ پاسخ

به خاطر خوراکی های مقوی و مولتی و این چیزاست که میخوریم که شیر داشته باشیم

منم تو شیردهی اشتهام زیاده چاق میشم

منم متاسفانه🫠

وای منم دارم فقط چاق میشم 🥺

سوال های مرتبط