دلم میخاد برم سیسمونی بگیرم ولی پول ندارم😁😂

۲۵ پاسخ

بخدا بعضی ها اینجا تجمل گرایی میکنن دل بقیه آب میکنن اصلا درست نیست من ک بچه دوممه دو سه دست لباس جدید گرفتم بقیه مال قبلی

منم خیلی میخوام
هرسری میرم بازار یه چیز کوچیکم شد میخرم 🥲

من بچه دوممه فقط شیش تا سرهمی گرفتم و سه دست لباس تو خونه ای
همین دیگه تموم ☺️
سه دست لباس تو خونه ای هم مال بچه اولم مونده که تمیزن
با این قیمت ها که روز به روز هم بالا می‌ره چیز های غیر ضروری رو باید بی خیال شد

شرایط خیلی خرابه خیلی گرونیه خدا کمک مامان باباهامون که تو این شرایط.. سیسمونی و فلان میدن ...
بله درسته بعضیا یه چیزایی میزارن آدم دلش میخواد ...در اون حد هزینه کنه ولی من به شخصه به خودم اجازه نمیدم که بیام بگم چرا عکس ویارونتو گذاشتی یا عکس سیسمونی رو گذاشتی اون موقع تو این جامعه ای که ما زندگی می‌کنیم با این هم فاصله طبقاتی باید هر روز بایکی بحث و جدل کنیم که چرا ماشین مدل بالا خریدی ما نتونستیم یا چرا یه مراسم گرفتی ما نتونستیم
دیگه زمونه ای نیس که کسی به کسی بگه این کار بکن اون کار رو نکن هر کی عقایدشو داره نه من میتونم به کسی بگم چرا انقد تجملاتی هستی ن کسی میتونه بیاد به یکی بگه چرا هیچ کاری انجام ندادی چرا اینو نخریدی چرا فلان مراسم نگرفتی .....
کاش طوری باشه که همه بتونن همه بخرن همه بخورن همه باهم کیف کنیم ایم همه اختلاف نظر که هست همش به خاطر فاصله طبقاتی هست شرایط بدمون هست ....

حتی پول نیس که آدم بره دکتر دیگه از سیسمونی که بگذره

منم همینطور

منم هنوز هیچی نگرفتم. شرایط خیلی بد شده

درد مشترک هممون شده این مدت بی پولی 😐

من غربالگری دوومم ندادم دختررررپول ندارم

همچنین😁🌚😂

انشالله خدا خودش یه نگاهی بهمون بندازه
خودش ارامش بهمون بده و همه چیو بچینه واس هممون🤲🏻❤️

منم فقط تخت کمدشو گرفتم با چن دس لباس بقیش مونده واقعا خیلی گرون کردن ادم میترسه بره سمت بازار😤

درک‌میکنم همدردیم 😁🥴

وای دهنت 🤣🤣🤣🤣

منم همین دردو دارم😂 💔

تو تنها نیستی منم هنوژ هیچی نگرفتم پولم ندارم کلا چون این ناخواسته بود شوهرمم دل نداره پول بده براش چیزی بخرم خیلی گنایه بچم 🥲

منم هنوز هیچی نخریدم
الهی خودت نگاهمون کن🤲🏼❤️

همدردیم😅😅😂

کیه که دوس نداره خواهر

این یه درد مشترکه من بعد 14 سال باردار شدم فکر نمیکردم تو همچین شرایطی باشه که حتی تو جزعی ترین چیزا هم حسرت بشه رو دلم 🙂💔

انشاءالله میخری عزیزم فرصت هست

چقدر منی

منم هنوز یک جوراب برای دخترم نخریدم 😔😔

دقیقاااا منم همینم متاسفانه نه پول دارم نه جا 🤦‍♀️ ولی هر چی میبینم دلم میخواد بخرم براش

چقدر منی👋👋😁😁👌👌👌

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری