عزیزم شما خودت نازی
دیگه چرا با فیلتر عکس میندازی
قهوه نسکافه باید خیلی میخوردی ک سردرد نشی الانم با دکتر مشورت کن ببین مسکن میتونه برات اوکی ک رو شیرت تاثیر نذاره
من رفتم بیمارستان آمپول زد در جا خوب شدم
ببین من ب حدی سرم درد میگرفت ک تکون نمیخوروم و گریه میکردم
دیگ دکتر گفت فقط برو نسکافه بخور قهوه بخور اب بخور
تا از سرت بپره
مثلا روزی ۴ تا نسکافه یا قهوه
اب زیاد
دلستر بخور ک هم شیرت زیاد باسه هم بدنت کم اب نشه
بعد استامینفون هم بخور
با گوشی حرف نزن کلا خودت حرف نزن
من اصلا شبا ی شب خواب روشن میکردن برام و کسی هم حرف نمیزد تا خوب شدم
عزیزم یا تو اتاق عمل یا بعد عمل حتما حرف زدی و تکون خوردی من سر دخترم اونجوری شدم تجربه ای شد برام سر پسرم ن حرف زدم ن سرمو تکون دادم.حرف در حد نه و آره
من تا يك هفته ده روزي سردرد شديد ميگرفتم ميرفتم بيماستان با دكترم هماهنگ ميكردن سرم ميزدن برام
دیگه خوب میشی غصه نخور امروز صب حتما خوب میشی من ک تا پنج روز بود
منشی دکتربمن گفت اگه بعدسزارین سردردبگیری وگردن درد،میای ماواست سرم واینچیزامینویسه دکتر رفع میشه دردت،حالاازدکترت یسوال بپرس شایداونم واست نوشت یاراه حلی داشت
نی نی چندکیلوبود؟
قهوه زیاد بخور حتماااااا
بعد از عمل تا ۱۲ ساعت نباید تکون میخوردی دردت واسه اینه یک هفته زمان میبره
کافئین و مایعات زیاد
مسکن ،نسکافه و چای کمرنگ ،ماساژ، آب گرم،مکمل مگنیفورت و استراحت فراوون
منم مثل شمابودم دوروز روزی دوبار کاپوچینومیخوردم خوب شدم
فقط نسکافه
منم دو روز گردن درد شدید داشتم ک گریع میکردم نسکافه میخوردم اروم مبشدم
به خاطره آمپولی که به کمر میزن عوارض اون سعی کن چای نسکافه نوشابه مایعات زیاد بخورد اثرش بره
بچه تنها عقب بود؟
عزیزم من ۵ روز بود قشنگ پامشیدم کارهامم میکردم اشپزی میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.