۱ پاسخ

هفته اول فرنی بعد حریره بادوم بعد لعاب برنج بعدکمکم سوپ رقیق بابرنج نیم دانه. سیب زمینی رنده ریزه ویه کوچولو پیاز بعددخوب که پخت باگوشتکوب له کن بعد کم کم تکه گوشت ومرغ بهشون اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی