۶ پاسخ

نه من شیاف نمی‌زارم استراحت

اره مامانم میگه بچه داره میره بالا برا همونه میکشه

منم‌تا حدودی دارم

اره کشیده شدن رباط هاست.

منم همین علائم رو دارم🥹

من داشتم خوب میشه صبور باش

سوال های مرتبط