عزیزم تبش اگه کنترل نمیشه پاراکید رو میتونین سه ساعت یبار هم بدین که نره بالا تبش ۳۹زیاده
مرتب پاشویه اش کنین
اگه بازم پایین نیومد ببرین بیمارستان
اگه تب سنح جیوه ای دارین زیربغلشو با تب سنج جیوه ای بگیرین از همه دقیق تر درمیاد
پاراکید نمیدی مگ
اگ میاد پایین از دوباره میره ۳۹ حتما ببر دکتر ..
۳۹ باشه ببر بیمارستان دیگه خیلی زیاده
۳۷ رو پنج ب بعد تب حساب میشه عزیزم. قطرشو مرتب میدی؟؟ ۳۹ خیلی بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.