۱۴ پاسخ

وای نذار تی‌وی ببینه. همین کم خوابی و بد خوابی بعدها اضطراب میاره

عزیزم وقتی تا این وقت شب و تو تاریکی به صفحه تلوزیون نگاه کنه معلوم مغزش واسه خواب اماده نمیشه وبد خواب بشه

طرف سوال پرسید جوابشو‌ بدین همه دایه مهربون تر از مادر شدن😏
من ده قطره میدادم البته به پسرم نمیساخت انگار دو هفته دادم تو اون دو هفته انگار خوابش بدتر شد لجباز تر شد صبح زود بیدار می‌شد
اگه دیدی است علاعم هارو داشت بدون بهش نمیسازه بای بای نایت بده

عزیزم پنج قطره بده بیشتر نده همون پنج قطره کفایت می‌کنه فقط زودتر از تایمی میخوای بخوابونی بده دو هفته هم بیشتر نده ک خوابش تنظیم شه البته ک از وقتی دکتر براش نوشته من فقط چند بار دادم ک نمی‌خوابید با همون پنج قطره اوکی بود

خیلی از مامانا نمی‌خوان متوجه بشن ک واقعا بعضی از بچه ها نیاز دارن ب این قطره
من میدونم‌پسرم نیاز داره ولی ندادم بهش تا حالا بخاطر اینکه همیشه حس عذاب وجدان دارم

چ خسته اش کنم چ خسته اش نکنم چ زود بیدار بشه چ دیر بیدار بشه نمیخوابه ب راحتی ....
یعنی من و همسرم دو ساعته در حال تلاشیم تا خوابید ساعت ۱

اینم یعنی شامش خورده. شیرش خورده از ظهر تا حالا تا دلت میخواد بازی کرده . بیرون رفته دور زده . رفته خونه مادربزرگش کلی سرگرمش شده ولی بازم

صبح زود بیدار میشه و ظهر ی چرت کوتاه فقط

یه سی سی

توروخدا نده گناه داره🙂‍↕️

عزیزم نیاز به دارو نداره
منم تو فکر دارو بودم ولی الان درست شد
ی هفته هرروز بعد اینک خواب ظهرش رو کرد ببرش بیرون خسته شه حموم کنه خستش کن از یک ساعت قبل ک میخوای بخوابه خاموش کن برق حالا ی برق کوچیک روشن باشه
شیر واسش درست کن یا آب بذار کنارش
نازش کن لالایی بخون درست میشه
پسر منم شب قبل ۱ نمیخوابید الان میبرمش بیرون انقد خسته میشه ۱۱ اینا میخوابه دیگ

تایم انتخاب کن برا خواب خودتون و بچتون سر یه تایمی تمام خانواده بخوابین بچه نیاز به دارو نداره بچه رو هم همون موقعه بخوابونین ظهر هم دوساعت فقط بخوابه شب خودش میاد گریه میکنه تا بخوابه من از اول تنظیم خواب گذاشتم خودمونم انجوری میخوابیم ساعت ۱۲ شب میخوابیم تا ۸ نیم صبح ساعت دو ظهر تا ۴ چند روز اینجوری بخوابونی درست میشه

نیم سیسی هر شب به مدت دو هفته سر یه تایم مشخص دادم چراغا خاموش الان خوابش اوکی شد

ملانتونین بچه رو عصبی میکنه
من ملودکس خیلی بچمو عصبی و پرخاشگر میکرد
پدیا بست اسلیپ میدم خیلی خوبه
گاهی که بیخوابی دارم‌خودمم میخورم راحت خوابم میبره بعدشم‌اوکیم

۱۰قطره

من پنج قطره میدم . ولی میترسم یه روز میدم یه روز نمیدم . برای شما دکتر داده؟

عوارض نداره؟

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی