قطره آد پدیاست کی میده چطوره؟

۶ پاسخ

کامویت هم میگن خوبه و برای رفلاکس خوبه

خیلی خوبه برای معده ضرر نداره و طعمشم خوبه پسر من دوست داره

خیلی خوبه من میدم

پسر من هر قطره ای رو میخوره خداراشکر
من از حالت سرنگ توش خوشم نمیاد
خودم قطره چکون جدا خریدم اونجوری میدم

من میدم به دخترم خوبه
تازه فهمیدم که رفلاکس رو هم تشدید نمیکنه

من یک بار چون آ.د.سول پیدا نکردم گرفتم و مثل بقیه قطره‌های پدیا بست واقعا خوبه اما کلا پسر من مزه آ.د.سول رو بیشتر دوست داره

سوال های مرتبط

مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۱ ماهگی
مامان سجاد مامان سجاد ۶ ماهگی
مامان عسل طلا مامان عسل طلا ۱۲ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی