کامویت هم میگن خوبه و برای رفلاکس خوبه
خیلی خوبه برای معده ضرر نداره و طعمشم خوبه پسر من دوست داره
خیلی خوبه من میدم
پسر من هر قطره ای رو میخوره خداراشکر
من از حالت سرنگ توش خوشم نمیاد
خودم قطره چکون جدا خریدم اونجوری میدم
من میدم به دخترم خوبه
تازه فهمیدم که رفلاکس رو هم تشدید نمیکنه
من یک بار چون آ.د.سول پیدا نکردم گرفتم و مثل بقیه قطرههای پدیا بست واقعا خوبه اما کلا پسر من مزه آ.د.سول رو بیشتر دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.