۴ پاسخ

پیش فاطمه علی عسکری رفتم
دکتر خوب و مهربونیه
فقط گلپایگانی میره
فکر کنم الان ۲۵ اینا بیشتر بگیره

اکثرا راضی بودن ازش
ندیدم کسی ناراضی باشه
البته بگم زیاد پرسو جو نکردم
خیلی کم شنیدم ازشون

نه عزیزم

فاطمه علی عسگری دکتر خوبی هستش ولی دلسوز من پارسال پرسیدم منشی گفت ۱۵ تا ۱۸ میلیون میگیره فقط بیمارستان گلپا.ولعیصر عمل انجام میده

نه نرفتم و نمیدونم
ولی درخواست دوستی میدم بهت ببینم دوستان چی میگن

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری