خانما من قرص اسید فولیک اسید نمیخورم باید بخورم یانه

۸ پاسخ

نه عزیزم دیگه الان فولیک اسید جدا نباید بخوری،داخل مولتی ک میخوری به اندازه ای لازمه هست.سه چهار ماه اول مهمه جدا مصرف کنی

مگه تحت نظر پزشک نیستید ؟مرکز بهداشت نمیرین ؟

الان دیگه نه تا ماه ۴ باید بخوری بعدش دیگه قرص اهن جایگزینش میشه

برای جذب آهن لازمه.و توی مولتی ویتامین ها هست

دکتر به من تا هفته ۱۶ داد
بعد اون دیگه توی مولتی ویتامینم بود.

فولیک اسید فک کنم فقط سه ماه اوله

الان که نه باید اولش میخوردی آلان اهن باید بخوری

اره بابا باید میخوردی لازمه

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد