۴ پاسخ

آزمایش هورمونی بده

منم مث توام

فکر نکنم تنبلی باشه چون اولین علامت تنبلی پریودهای نامنظم و کوتاه هست

منم تنبلی دارم فکر نکنم درمان خاصی داشته باشه

سوال های مرتبط