میدونی چون خیلی بهش فک میکنی نمیشه؟ روی کاغذ بنویس ولی انقذ بهش فک نکن
من یک سال زیر نظر دکتر بپدم هر ماه ی عالمع امپول و قرص دوبار ای یو ای کردم سقط شد دیگه دکترم گفت بیا ای وی اف کن دلم راضی نمیشد میترسیذم.رفتم بیمارستان پرسیدم قیمتشو همون موقع یکم ترفیع کاری پیذا کردم گفتم ی مدت صبر کنم حقوقم خیلی خوب شده بود همش سرم رفت تو کار ی سه ماه چسلیدم ب کار کردن یادم رفت حاملگیو خود ب خود باردار شدم
البته خوابمم تنظیم شده بود شبا زود میخوابیدم صبحا هم زود بیدار میشدم.انقد بهش فک نکن خدا ب موقعش دامنتو سبز میکنه ایشالا ب زوذی زوذ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.