۶ پاسخ

ازین هفته طبیعیه اینجور دردا بهش میگن ماه درد ولی اگه همراه با درد پریودی باشه باید بری دکتر

برو بیمارستان عزیز اینطور میگی انقباضه ادامه دار بشه دهانه رحم بازمیشه

این انقباضه نه بچه عزیزم

عزیزم ممکنه انقباض زایمان باشه حتما برو یه چک بکن

وای دقیقااااا دختر منم خیلی خودشو سفت می‌کنه خیلی همش سفت میشه ب شما بالا دراز ک‌میشکم ب همون سمت ب جای تکون سفت میشه فقط

اگر کل شکمته و دقیق منظمه که درد زایمانه
ولی اگر نامنظمه و فقط بچه است یک خوراکی بخور به پهلو چپ دراز بکش براش حرف بزن اروم بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی